سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :60178
تعداد کل یاداشته ها : 29
103/1/31
5:9 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کافی نت جوان[13]
احمدآباد اردکان شهری با تاریخ 700 ساله

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

ViewHidden - تعمیر فایل ها و فولدر هایی که بوسیله ویروس ها مخفی شده اند

احتمالا سیتم شما یا فلاشی که از آن استفاده می کنید به ویروس های  مختلفی آلوده شده باشد که یکی از خرابی هایی که به بار می آورند این است که فایل ها و فولدر هایتان را مخفی می کنند حتی بعد از اینکه ویروس کشی هم شده باشد  این برنامه برای رفع این مشکل طراحی شده است البته این نکته را یاداور شوم که قبل از اجرای برنامه  سیستم یا فلاش شما می بایست ویروس کشی شده باشد .

 

روش کار

1- فایل اجرایی ViewHidden را که از سایت دانلود کرده اید را اجرا کنید.

2- درایو مورد نظر را انتخاب کنید.

3- بعد از انتخاب درایو گزینه "شروع عملیات" را انتخاب کنید.

4- در این هنگام برنامه به صورت مخفی در آمده و پیغام "لطفا صبر کنید" در قسمت Taskbar به شما نمایش داده می شود. مدت زمانی که ممکن است عملیات طول بکشد بستگی به حجم اطلاعات شما دارد که در بعضی عملیات ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

5- در پایان عملیات پیغام "عملیات موفقیت آمیز بود" در Taskbar نمایش داده می شود.


91/3/31::: 6:6 ع
نظر()